.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارندگي شديد مازندران خسارات جدي نداشت

مدير كل بازسازي و حوادث غير مترقبه استان مازندران از باز بودن تمام محورهاي شمال خبر داد و گفت: بارندگي و طوفان عصر و شب گذشته تا كنون در مازندران خسارت جدي نداشته است.

رضا كيوانپور اظهار داشت: بارندگي مازندران از عصر روز گذشته آغاز شد و تا حال حاضر ادامه دارد.

وي كمترين ميزان بارندگي را مربوط به رامسر با 26 ميليمتر اعلام كرد و اظهار داشت: بيشترين بارندگي مازندران مربوط به شهرستان بابلسر با 103 ميليمتر بوده است.
مدير كل بازسازي و حوادث غير مترقبه مازندران ميزان بارندگي شهرستان قائمشهر و بابل را 99 ميليمتر ساري را 76 ميليمتر دشت ناز 82 ميليمتر و گلوگاه را نيز 46 ميليمتر اعلام كرد.

وي با اعلام آماده‌باش نيروهاي خدماتي و امدادي مازندران خاطرنشان كرد: پل مرمت شهرستان ساري كه قديمي بوده است دچار آب گرفتگي شد.
وي با اشاره به اينكه بارش استان مازندران از عصر و شب گذشته تا‌كنون به صورت مداوم بوده است وضعيت دقيق خسارات را به زمان ديگري موكول كرد.

وي به رانندگان توصيه كرد: تردد در تمام محورهاي شمال با زنجير چرخ امكانپذير است‌.

مدير كل بازسازي و حوادث غير مترقبه استان مازندران در پايان درباره محورهاي هراز ـ سوادكوه ـ كندوان و كياسر گفت: تمام اين محورها بر اساس آخرين اطلاع باز است و تردد با رعايت مسائل ايمني در آن جريان دارد.

اين در حالي است كه شهردار قائمشهر و رئيس طرح و برنامه ريزي فرمانداري بابل هريك خسارات وارده به قائمشهر و بابل را به تقكيك 100 ميليون تومان اعلام كرده‌اند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.296 seconds.